En el desenvolupament de les tasques s’usenervir diverses estratègies metodològiques:
- Les activitats que es proposen en aquesta unitat permeten que el professorat observe com l’alumnat encercla, unix, pinta, subratlla, a fi de saber el nivell en el qual es troben i el seu grau d’habilitat per a executar-les. Segons les necessitats de l’alumnat, insistirem més en el reforç o en el que aprenen de nou.
- La làmina motivadora ens ajudaran a comprovar els coneixements previs de l’alumnat i partir d’aquests.
- Exposició del professorat. Les explicacions dels continguts de la unitat hauran d’anar acompanyades d’exemples pròxims a l’alumnat o reforçades amb material manipulatiu.
- Treball reflexiu individual en el desenvolupament de les activitats individuals.
- Treball en grup cooperatiu: formaran grups de 3 o 4 i utilitzaran les estructures de treball cooperatiu per a treballar els principis de definició d’objectiu grupal, interdependència positiva i interacció cara a cara.
- Posada en comú en gran grup, després del treball individual o grupal.
- Adquisició d’hàbits: A causa de l’edat, els xiquets i les xiquetes no tenen suficient autonomia ni tenen assimilats els hàbits d’higiene; per això, el professorat ha d’actuar com a orientador.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada