dimecres, 4 de maig del 2016

Estratègies metodològiques.

En el desenvolupament de les tasques s’usenervir diverses estratègies metodològiques:
  • Les activitats que es proposen en aquesta unitat permeten que el professorat observe com l’alumnat encercla, unix, pinta, subratlla, a fi de saber el nivell en el qual es troben i el seu grau d’habilitat per a executar-les. Segons les necessitats de l’alumnat, insistirem més en el reforç o en el que aprenen de nou.
  • La làmina motivadora ens ajudaran a comprovar els coneixements previs de l’alumnat i partir d’aquests.
  • Exposició del professorat. Les explicacions dels continguts de la unitat hauran d’anar acompanyades d’exemples pròxims a l’alumnat o reforçades amb material manipulatiu.
  • Treball reflexiu individual en el desenvolupament de les activitats individuals.
  • Treball en grup cooperatiu: formaran grups de 3 o 4 i utilitzaran les estructures de  treball cooperatiu per a treballar els principis de definició d’objectiu grupal, interdependència positiva i interacció cara a cara.
  • Posada en comú en gran grup, després del treball individual o grupal.
  • Adquisició d’hàbits: A causa de l’edat, els xiquets i les xiquetes no tenen suficient autonomia ni tenen assimilats els hàbits d’higiene; per això, el professorat ha d’actuar com a orientador.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada