dimecres, 30 de març del 2016

Animals domèstics i salvatges.


El primer que hem de fer es estudiar la diferència que hi ha entre els animals domèstics i els animals salvatges, els alumnes ens diran el seu animal favorit. Per això començarem la sessió amb una pluja de idees, per a observar els coneixements del quals parteixen els nostres alumnes.


Després per grups repartirem una sèrie d’imatges per a que els alumnes classifiquen els animals segon els crien que són domèstics o salvatges. Donarem un temps de deu minuts i al finalitzar el portaveu del grup tindrà que esposar per quin motiu pensen que és d’un tipus o d’altre.


El mestre arreplegarà tot els dades a la pissarra per a poder concloure amb tots els alumnes que característiques tenen els animal segon el tipus al qual pertanyen.


Per últim farem un joc de parelles, repartirem una imatge a cada  xiquet i se’l posarà al front i anirà preguntant als seus companys que característiques te el seu animal per a poder endevinar quin animal és. Després quan ja sap quin animal es haurà de trobar al xiquet que porta el mateix animal que ell.

La clase finalitzarà amb un video d'animals.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada